This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.
  • Kuidas seada sisse pakendiaruandlus ja läbida edukalt pakendiaruande audiitorkontroll?

Kuidas seada sisse pakendiaruandlus ja läbida edukalt pakendiaruande audiitorkontroll?

Kuupäev: 23 mai 2018
Time: 9.30 kuni 12.30
Tammsaare ärikeskus
A.H. Tammsaare tee 47, V korrus
Tallinn  
get directions

  • Summary

Vandeaudiitor Sven Siling räägib enda kogemustest pakendiaruannete audiitorkontrolli teostamisel ning jagab näpunäiteid pakendiaruande audiitorkontrolliks valmistumisel.

Käsitlemisele tulevad teemad:

  • Millised ettevõtted peavad pidama pakendiaruandlust?
  • Mida käsitletakse ja mida ei käsitleta deklareeritava pakendina?
  • Milliste ettevõtete pakendiaruandlust tuleb auditeerida?
  • Praktilisi soovitusi pakendiaruandluse sisseseadmiseks ettevõttes
  • Kuidas ettevõtte sisemised arvestussüsteemid saavad toetada pakendiaruande koostamist?
  • Enamlevinud vead pakendiaruandluses ja kuidas neid vältida
  • Milliseid ettevalmistusi teha pakendiaruande audiitorkontrolliks?


Toimumisaeg: 23.05.2018, kell 9.30 kuni 12.30

Toimumise koht: Tammsaare ärikeskus, A.H. Tammsaare tee 47, V korrus

Osavõtutasu: 75 eurot (lisandub käibemaks)

Registreerumine: Palume kindlasti eelregistreeruda hiljemalt 16.05.2018

Lisainfo: Sandra Lindermann (sandra.lindermann@bdo.ee, +372 5622 7507)