This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.

BDO Eesti teenuste toimimisest eriolukorra ajal

Karin Luiga , Partner, Head of Business Development & Communication |

17 märts 2020

Seoses koroonaviiruse (COVID-19) levikuga Eestis oleme vähemalt järgmiseks kaheks nädalaks (kuni 29.03.2020) läinud kogu ettevõttega üle kaugtööle. Anname hoolimata riigis välja kuulutatud eriolukorrast parima, et täita võetud lubadused ja kohustused.

  • BDO Eesti on aegsasti ette valmistanud kaugtöö võimalikkust ja rakendab seda nüüd aktiivselt.
  • Klienditeeninduse meeskondade töö on koordineeritud, et saada hakkama ka olukordadega, kus mõni BDO töötajatest ei saa ajutiselt teenust osutada.
  • Uue töökorraldusega seoses on meie kontor Tammsaare Ärimajas külalistele suletud.
  • Töökeskkonda puhastatakse desinfitseerivate vahenditega regulaarselt.
  • Tagame nii töö- kui ka avalikes ruumides inimestele tavapärased hügieeni- ja desovahendid ning oleme teavitanud kõiki töötajaid Terviseameti juhistest, kuidas viirusest hoiduda.
  • Kõigi töötajate kontaktid on leitavad meie kodulehel (https://www.bdo.ee/et-ee/meie-inimesed)

Tekkivate küsimuste puhul saab meiega ühendust telefonil 627 5500 ja e-posti teel [email protected].

Jälgime jätkuvalt koroonaviiruse (COVID-19) olukorda tähelepanelikult, et saaksime vajadusel asjakohaselt reageerida. Me oleme rakendanud praeguseid meetmeid ettevaatusabinõuna, et hoolitseda oma inimeste ja klientide eest. Samuti peame silmas mõju laiemale kogukonnale ja riskirühmadele.