This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.
Artikkel:

BDO Eesti pälvis peresõbraliku tööandja kuldmärgise

28 detsember 2022

Karin Luiga, Partner, Head of Business Development & Communication |

BDO Eesti pälvis esimese audiitor- ja raamatupidamisteenuste pakkujana Peresõbraliku tööandja kuldmärgise

 

2018. aastal Peresõbraliku tööandja märgise programmiga liitunud BDO Eesti on perekesksusse ning töökeskkonda järjepanu panustanud ning varasema hõbemärgise asemel pälvis 2022. aasta hindamisel esimesena audiitor- ja raamatupidamisettevõtjatest Peresõbraliku tööandja kuldmärgise. Peresõbralikkus annab märku väärtustepõhisest tegutsemisest ning on sedakaudu oluline argument. Pere- ja töötajasõbralikud tööandjaid on organisatsioonid, kes väärtustavad oma töötajaid ning panustavad peresõbralikku töökultuuri ning peavad oluliseks töö ja pereelu tasakaalu. Peresõbraliku tööandja märgise nõetele vastavust hindab ning tunnustuse väljastab Sotsiaalministeerium.

Sotsiaalministeerium alustas Euroopa Sotsiaalfondi toel peresõbraliku tööandja märgise mudeli välja töötamist 2016. aastal ning tänaseks on peresõbraliku tööandja märgise programmis osalenud ja peresõbraliku tööandja märgise saanud 113 organisatsiooni ja nii on mõjutatud ligi 30 000 inimese töökeskkonda. Lõppmärgisel on kolm taset: kuldtase, hõbetase ning pronkstase.

BDO Eesti juhtivpartner, juhatuse esimees Sulev Luiga kommenteeris pälvitud tunnustust: „BDO Eesti on järjepidevalt töötaja- ja peresõbralikkuse arendamise nimel pingutanud ning töökorralduses mitmeid olulisi parendusi teinud. See on osa meie eetikat ning kvaliteeti väärtustavast mõtteviisist, kus olulised otsused sünnivad koostöös töötajatega. Iseseisva otsustuspädevusega töötaja, mis nüüd ka tööseadusandlusse jõudis, on meil juba mõnda aega normaalsus, mis aitab ühildada töö ja pere vajadused, seejuures kaotamata klientide teenindamise fookust. BDO slogan on “Üksteist aidates unistuste poole” ja sellest mõttest lähtume me nii oma töökorralduses, klienditeeninduses kui ka uusi inimesi värvates.“

"Muutunud maailm ja muutunud töövormid lasevad meil veel palju nuputada, kuidas laiemapinnalise tulemuslikkusega tööd korraldada. Need, kes on saanud varasematel aastatel peresõbraliku tööandja tiitli ja need, kes täna selle saavad, on teinud ära suure töö, käinud maha pika teekonna ning on lipulaevaks ja teenäitajaks kõigile teistele, kellel veel seda tiitlit ei ole," sõnas minister Riisalo tunnustuste üleandmisel.

BDO Eesti Office & Vibe Manager Kaija Saarnak, kes igapäevaselt panustab BDO töötajate heaolusse tõi välja mõned näited, mis lähiaastatel on ettevõttes rakendatud, nagu näiteks tervisekindlustus, pikemad persoonilood meie talentidest, tunnustusüritused, liikumisnädal, toetavad koolitused ja postitused enesejuhtimisest ja vaimse tervise eest hoolitsemisest, kontori kolimine LEED sertifikaadiga äripinnale ning töökohtade ergonoomika ülevaatamine, hästi läbimõeldud ühisüritused jpms.

Õnnelik ja rahulolev töötaja loob iseendale ning ettevõttele rohkem väärtust. Peresõbralike põhimõtete järgimine aitab töötajale pakkuda paremat töökogemust, suuremat kindlustunnet ja edukalt ühildada töö- ja pereelu. Peresõbralikkus on üks osa inimsõbralikkusest laiemalt, mis toob kaasa positiivset mõju nii töötajatele kui ka tööandjale on BDO Eesti, kui pühendunud programmis osaleja, veendunud. Kuldmärgise saavutamine on panustamisel asjade loomulik jätk ja peegeldab meie hoolivat mõttemaailma ja laiapinnalisemaid tegutsemiseesmärke.

„Mul on väga hea meel, et meie aastatepikkune teekond 2022. jõulude eel nii kõrgel tasemel tunnustuse sai“ märkis BDO Eesti partner, äriarendus- ja kommunikatsioonijuht Karin Luiga. „ Erinevaid programme on Eestis mitmeid, kuid meie selge eelistus on just selle riiklikul tasemel programmi kasuks, kus on väga struktureeritud protsess, hästi läbimõeldud kriteeriumid ja selge arusaam, milliseid arenguid tööandjalt oodatakse. Nagu aeg on näidanud, hindavad ka töötajad tehtud muudatusi väga kõrgelt, mis väljendub nii igapäevases kommunikatsioonis kui ka läbi viidud küsitluste tulemustes.“