• Restoranid ja baarid 2018. aasta suvel
Uuring:

Restoranid ja baarid 2018. aasta suvel

08 august 2018

Pubid on tagasi! 

Restoranide ja baaride sektor on viimasel ajal olnud tähelepanu keskmes, kuid mitte viisil, mille üle keegi uhkust saaks tunda. Tarbijate rahaline ebakindlus mõjutab tähelepanuväärselt väljas söömist ning teeb  restoranide ja baaride elu keeruliseks. Õnneks on suvi, soojad ilmad ning FIFA maailmameistrivõistlused tarbijate ettevaatlikkusele vaatamata piisavalt kliente välja meelitanud ning pubide, restoranide ja baaride müügitulusid kasvatanud, päästes toitlustussektori oluliselt kehvemast olukorrast.  

Selle suve restoranide ja baaride väljaanne annab ülevaate sellest, kuidas luua jookide müügist põhiline tuluallikas ning analüüsitakse võimalusi, kuidas sektor saaks vastata tarbijate muutuvale käitumisele ning nõudlusele. Toitlustussektoris ei piisa enam vaid maitsvate toitude ja jookide pakkumisest, oluline on külastajatele pakkuda elamusi ning olla kursis viimaste trendidega, et oma klientide soove paremini mõista.  

 

Peamised arengusuunad suvel 2018 

  • Möödunud aastaga võrreldes tõusis müügitulu Londonis 1,6%, seljatades ülejäänud Suurbritannia keskmise tõusu, milleks oli 1,4%. 
  • 2018. aasta talve rasked ilmaolud, mõjutasid tuntavalt müügitulu ja -kasvu, kuid sellele järgnev soe kevad- ja suveperiood tõstsid tulemusi märgatavalt.  
  • Jookide müügile keskendunud ettevõtted tõestasid möödunud aastal oma vastupidavust võrreldes pubidega, kes olid pühendunud toidu müügist teenitud tulule. 
  • Nii suurte tegijate kui ka kasvavate ettevõtete M&A tegevus on olnud pubide sektoris väga aktiivne. Näiteks ostis Patron & Heineken 1,8 miljardi naela eest 3200 Punchi pubi.  
  • Sam Bourke ( ETM kontserni turundusjuht) jagab oma kogemuse põhjal teadmisi, kuidas jookide müügiga tulu teenida ning kuidas pakkuda külastajatele ennenägematuid elamusi. 

 

Lae alla BDO väljaanne, et saada ligipääs analüüsidele, mis käsitlevad antud sektori edukust ning eesootavaid võimalusi olla turul esirinnas UK restoranide ja baaride näitel. Loe lähemalt, kuidas jookide müügile keskendudes tihedas konkurentsis ellu jääda, pubide tagasitulekust ning isikupärase brändi loomisest ETM kontserni näitel.