Koolitused

Koolitused

Me ei lase autorooli inimest, kui me ei ole kindlad, et ta sõita oskab. Kuidas on lood juhtidega Sinu ettevõttes? Kas Sinu ettevõtte klienditeenindus kindlustab Sulle lojaalsed kliendid kes alati tahavad tagasi tulla? Kas Sul on unistuste meeskond? Kas ettevõttes saavad kõik töötajad tulemuste juhtimisest ja eesmärkide seadmisest ühtemoodi aru? Me ei eelda, et autojuhi oskused tulevad iseenesest, sama on inimeste juhtimisega. Seda saab õppida ja harjutada.

BDO Eesti pakub laia valikut koolitusi:

Enesejuhtimine ja usalduse tekitamine

  • Milline juht ma olen? Tugevused ja arengu võimalused
  • Kuidas tekkib usaldus?
  • Mis siis saab, kui usaldus on katki?
  • 10 asja, mida kindlasti ei peaks tegema


Koosolekute pidamise ABC (online koolitus) (2 -3 h)

  • Millal pidada koosolekut?
  • Koosoleku juhi roll
  • Koosoleku ettevalmistamine
  • Koosoleku pidamine
  • Mis saab peale koosolekut?
     

Eesmärkide seadmine, mis on SMART (2h)

  • Mis on SMART
  • Miks on oluline eesmärkide sõnastamine
  • Harjutame

Tagasiside, tulemusvestluse, arenguvestlus, edasiside (4 h)

  • Mis vahe on tagasisidel, tulemusvestlusel, arenguvestlusel ja edasisidel?
  • Kuidas vestlust üles ehitada?
  • Osapoolte rollid vestlusel
  • Sõnal on võim ja vägi. Kuidas anda edasi ebamugavaid sõnumeid ja konstruktiivset kriitikat?
     

Tööintervjuu pidamise sisekoolitus juhtidele

  • Kuidas maandada riske ja valida parimad kandidaadid?
  • Kuidas intervjuud läbi viia?
  • Intervjuu küsimused
  • Kehakeel
  • Kõige enam levinud „ämbrid“ intervjuul.

Ebakompetentselt läbi viidud tööintervjuu võib kaasa tuua ettevõttele finantskohustuse, töövaidluse riski ja lisaks on värbamine ettevõtte visiitkaart ja maine kujundaja, seega on oskuslik värbamisprotsess selgelt oluline.

DISC Meeskonna koolitus

Kas oled kogenud, et inimeste juhtimine on keerukam, kui raha või masinate juhtimine?

Kas oled tundnud, et kolleegiga suheldes ei saa sa aru mida ta mõtleb ja tunneb?
Miks ta ei käitu nii nagu Sina seda teeksid?

Masinate juhtimiseks on meil olemas manuaalid. Kuidas saame teada, mismoodi toimib meie kolleeg ja meie meeskond? 

Kriitika, kui kingitus

  • Kuidas muuta kriitika kingituseks?
  • Kuidas anda kriitikat?
  • Mida teha saadud kriitikaga?

Mitmekesisus ja kaasamine

Mitmekesisus ja kaasamine (Diversity and Inclusion) on suurtes rahvusvahelistes ettevõttetes üle maailma kuumad teemad juba aastaid. Meil Eestis sageli ollakse segaduses, et mis see on ja milleks kasulik võiks olla. Sageli arvatakse ekslikult, et see puudutab ainult neid organisatsioone, kus töötajad tulnud teistest kultuuridest. Mitmekesisuse teema esile kerkimine äriettevõtetes ei ole seotud ainuüksi sotsiaalsete, kultuuriliste, eetiliste ja moraalsete küsimustega, vaid ettevõtted on jõudnud arusaamisele, et mitmekesised organisatsioonid, kuhu on kaasatud ühiskonna erinevad grupid  (m.h vanus, sugu, haridus jne,) on innovaatilisemad ja tõhusamad. Mitmekesisus kajastub ettevõtte finantstulemustes.